De successen van start-up label TheNextNow

Hoera! Er is er éénjarig: ons eerste ‘Powered by ROUR’ start-up label TheNextNow. Het label voor toekomstbestendige organisaties bestaat 1 jaar. Wat heeft onze serviceorganisatie het afgelopen jaar bijgedragen aan TheNextNow? Wat is bereikt? We delen de successen.

Serviceorganisatie ROUR zorgt ervoor dat je het maximale uit jezelf kunt halen en je je sterke punten voor het voetlicht brengt.We ondersteunen met het ontwikkelen van een verkoopbaar businessmodel en unieke propositie, het vinden en binden van klanten, frisse marketing en communicatie en strategische kwaliteitsbewaking. Daarmee openen we de weg naar de markt voor zakelijk professionals.

 

Businessmodel en value: een model en propositie dat verkoopt

1. Een spot-on, herkenbaar portfolio

Expert Emiel Schoonhoven is het brein achter TheNextNow. Emiel beschikt over veel kennis en ervaring op het gebied van verandermanagement. Om een verkoopbaar businessmodel en unieke propositie te ontwikkelen ontdekten we de behoeften van potentiële klanten en brachten de beste kansen voor Emiel in kaart. In co-creatie is deze kennis omgegoten tot een spot-on, herkenbaar serviceproducten porfolio. Daarmee is de draai gemaakt van het aanbieden van het gebruikelijke ‘uurtje-factuurtje’ naar het bieden van serviceproducten voor een vaste prijs. Bekijk de serviceproducten hier.

 

Relatie en commercie: het vinden en binden van klanten en samenwerkingen
2. Impact rondom kennisontwikkeling binnen de Politie

Vorig jaar scoorden we een mooie opdracht binnen één van de mooiste organisaties van Nederland: de Politie. TheNextNow is partner voor kennisontwikkeling binnen de Politie. Omdat de Politie deel uit maakt van een brede veiligheidsketen, heeft ROUR de connectie gelegd met andere partners binnen deze keten. Daarmee is een bestuurlijke klankbordgroep ingericht vanuit ons warme netwerk, gevormd door bestuurders binnen en buiten het politiedomein. Een geweldige uitdaging voor TheNextNow. Meer weten over dit project? Lees het hier


3. Een scientific community voor een vooruitstrevend ziekenhuis 

In 2018 troffen we een prachtige opdracht binnen de gezondheidszorg. Binnen een vooruitstrevend ziekenhuis helpt TheNextNow bij het inrichten van een community rondom medisch wetenschappelijk onderzoek op basis van big-data en high performance computing. Een prachtige opdracht met impact. Meer weten over dit project? Bekijk het hier


4. Samenwerken met experts

Het afgelopen jaar hielpen we TheNextNow met het aantrekken van samenwerkingspartners. Deze talenten vervullen een mooie rol in de community building, een van de belangrijke producten van TheNextNow.


Marketing en communicatie: de ziel en het gezicht van het label

5. TheNextNow kreeg een gezicht

Een krachtig logo met opvallende huisstijl, een website, 7 vlogs en 12 artikelen later heeft TheNextNow een herkenbaar gezicht gekregen. TheNextNow laat regelmatig haar kracht zien door vlogs, blogs en infographics te delen rondom interessante onderwerpen. Daarmee is TheNextNow zichtbaar, uniek en herkenbaar geworden voor de markt. Bekijk de vlogs van TheNextNow hier


6. Lanceringsevent 

In mei verzorgden we een lanceringsevent voor TheNextNow. Tijdens dit event op inspirerende locatie De botanische tuin in Amsterdam, maakten samenwerkingspartners en klanten kennis met de filosofie van het label TheNextNow. Na de presentatie van het label volgde een interactief gedeelte waarin verbinding tussen de deelnemers tot stand kwam en nieuwe inzichten werden opgedaan. Daarmee stond TheNextNow op de kaart.


7. Social strategy 

TheNextNow maakt gebruik van Account-Based-Marketing, waarin we de marketingacties richten op een specifieke target markt. Daarin werken thought leader Emiel, salesexpert Michiel, marketingexpert Rosanne en een LinkedInexpert Liesbeth nauw samen om nieuwe contacten te leggen. Wat zorgt voor een mooie kansen en een goed gevulde salesfunnel.


Op naar wederom een prachtig jaar voor TheNextNow! Wij zijn trots dat we dit start-up label mogen ondersteunen. 

Terug naar overzicht