Het ROUR businessmodel

Hoe bouwen we labels en ecosystemen? Dat doen we met ons ROUR businessmodel! 

Stap 1: We plaatsen jouw kennis en kunde in grotere context

Als ondernemende professional zit je vol met goede ideeën. Maar met die ideeën zit je veelal vast in jouw eigen wereld. Vast in een eigen denkkader. Door bijvoorbeeld de ervaring die je de afgelopen jaren hebt opgedaan. Wij helpen je breder te leren kijken. Door verschillende markten en potentiële klanten voor ogen te houden.

Stap 2: We gaan naar de essentie van jouw kennis en kunde en brengen dat in verbinding met het klantperspectief
Met onze helicopterview zetten we jouw idee in een bredere context neer. We nemen een grote groep van potentiële klanten en hun visie richting de toekomst als leidraad. Als leidraad voor jouw te ontwikkelen propositie.

Stap 3: We stellen scherp op het
échte resultaat
Potentiële klanten willen weten wat jij hen levert. Wat is het resultaat van jouw inspanningen? Daarom ontwikkelen we ‘key products’ binnen jouw propositie die bijdragen aan de visie van de potentiële klant.

Stap 4: We ontwikkelen een verrassende uitstraling die jouw unique selling point wordt
De ideeën zijn er, nu moet er een mooie verpakking omheen. In deze stap bouwen we aan een unieke identiteit. Een identiteit die uitblinkt tussen de concurrentie.

Stap 5: We maken een op maat gemaakte propositie vanuit de klantbehoefte
Je bent bijna klaar om naar de potentiële klant te gaan. Maar eerst zetten we jouw ‘key products’ op maat. We maken ze klant specifiek zodat ze passen binnen de belevingswereld van de potentiële klant. 

Stap 6: We pitchen de propositie
We pitchen de propositie bij de potentiële klant. 

Stap 7: We evalueren de propositie, sturen bij en ontwikkelen continu door
De wereld staat niet stil. Jouw propositie is continu in ontwikkeling. Daar zijn we scherp op.



Terug naar overzicht