Het creëren van een start-up label rondom asset-informatiemanagement

Start-up label

 

 

Je gedachtengoed naar buiten brengen

In 2018 kwamen we in contact met Margreet. Margreet, een gedreven en slimme projectleider met berg aan ervaring in de rail- en infrawereld, had de wens haar eigen onderneming te starten. Margreet zocht naar mogelijkheden haar gedachtegoed door te geven aan anderen. In een thought leader met zoveel kennis en bewezen ervaring wilde ROUR graag investeren. Daarom zijn we de samenwerking aangegaan. 

 

Een verkoopbaar businessmodel

In nauwe samenwerking verkregen we scherpte in welke toegevoegde waarde die het merk biedt, brachten we zijn kernactiviteiten in kaart en onderzochten een winstgevend verdienmodel. In co-creatie is de kennis van Margreet omgegoten tot herkenbaar merk.

 

Een strik eromheen

Onze brandmanager en visual designer met een merk- en visuele identiteit. We kozen ervoor ‘de kracht van verbinding’ als uitgangspunt te nemen. Daarom kozen we voor de naam Carbyn, het krachtigste materiaal van de wereld. Een herkenbaar merkverhaal, pakkende huisstijl en promotiemiddelen zorgen nu voor zichtbaarheid van het label. Carbyn vindt en bind klanten met een pakkende sales- en marketingstrategie. 

 

24/7 support voor Carbyn

De komende tijd supporten we Carbyn in financieel advies bij groei, investeringen en deals. We vernieuwen we de sales en marketing aanpak aan de hand van de veranderende vraag van de markt. En monitoren we de kwaliteit met een hoofdpuntrapportage. 

Terug naar overzicht