Het vormen van een start-up label voor digitalisering

Start-up label

 

 

Leuke opdrachten doen bij toffe klanten met een eigen onderneming 

Eind 2018 kwamen we in contact met Loek. Loek, een gedreven innovator met berg aan ervaring als technisch architect in de ICT, had de wens zijn eigen onderneming te starten. Loek werkte al jarenlang voor verschillende bedrijven en klanten, maar was nu klaar zijn eigen gedachtegoed te verpakken in een eigen onderneming. Loek zocht ons op met de wens klanten te willen vinden en binden. In een thought leader met zoveel kennis en bewezen ervaring wilde ROUR graag investeren. Daarom zijn we de samenwerking aangegaan.  

 

Een verkoopbaar businessmodel

In nauwe samenwerking verkregen we scherpte in welke toegevoegde waarde die het merk biedt, brachten we zijn kernactiviteiten in kaart en onderzochten een winstgevend verdienmodel. In co-creatie is de kennis van Loek omgegoten tot herkenbaar merk.

 

In de etalage

Het complexe en technische verhaal moest een laagdrempelige look en feel krijgen. Daarom hielp onze brandmanager en visual designer met een merk- en visuele identiteit. We kozen ervoor architectuurstroming de Stijl als uitgangspunt te nemen, omdat de werkwijze daarvan een grote inspiratiebron is voor Loek. Daarom maken we gebruik van de visuele, praktische en moderne vormen waaraan de Stijl wordt herkend. Een herkenbaar merkverhaal, pakkende huisstijl en promotiemiddelen zorgen nu voor zichtbaarheid van het label. Connect2Settle vindt en bind klanten met een sales- en marketingstrategie. 

 

24/7 support voor Connect2Settle

We gaan Connect2Settle de komende tijd supporten in financieel advies bij groei, investeringen en deals. We vernieuwen we de sales en marketing aanpak aan de hand van de veranderende vraag van de markt. En monitoren we de kwaliteit met een hoofdpuntrapportage. 

Terug naar overzicht