Onze aanpak

Hoe komt, in gelijkwaardigheid en co-creatie, een start-up label of ecosysteem tot stand?

1.

Ontwikkelen uniek businessmodel

  • Scherpte in welke toegevoegde waarde die je biedt
  • Een winstgevend verdienmodel
  • Duidelijkheid rondom vereiste investeringen
2.

Een merk- en visuele identiteit

  • Een merkverhaal passend bij jouw persoon en expertise
  • Een uniek logo en pakkende huisstijl
  • Een gebruiksvriendelijke website
  • Opvallende promotiemiddelen die zorgen voor zichtbaarheid
3.

De markt betreden met sales & marketing

  • Klanten vinden en binden
  • Koude leads trekken met social selling
  • Leads boeien met kwalitatieve artikelen, video‚Äôs en infographics
  • Promotie van je start-up label op internet, sociale media en events

 

Start-ups&ecosystemen
4.

Support

  • Financieel advies bij groei, investeringen en deals
  • Vernieuwde sales- en marketingstrategie aan de hand van verandering in de markt
  • Kwaliteitscontrole van klantprojecten middels een hoofdpuntrapportage
  • Monitoren van een blijvende unieke waarde van het businessmodel 
  • Waarborgen van de merk- en visuele identiteit

 

Neem contact op